Wednesday 7 September 2016

Dit is weer Lente en Swemtyd is hier

Ek het vanoggend weer met my gereelde swemme in die Rugby Performance Club se swembad begin. Dit was so lekker om in die lig daar aan te kom. In Junie toe ek vir eers my seisoen af gesluit het, het ek in die donker aangekom en was dit net-net lig as ek klaar geswem het. Vanoggend het ek selfs n sonnetjie gehad om my warm te maak.

Die water was baie koud, maar na ek my bril opgesit het en gesien het dat die temperatuur van die water 16 grade was, was dit nie meer koud nie. Die 100 biljoen laptops in my kop kan darem die lyf beinvloed!

Alles by die swembad is nou mooi groen en die blommetjies aan die struike en bome roep uit: Dis Lente. Dit was so n lekker swem dat ek spyt is ek het nie vroeër begin swem nie! Ek het darem 10 keer in Augustus geswem, by Virgin Active en Goudini Spa. Ek was dus nie uit oefening nie en het maklik 2500 yds voltooi. More moet ek net bietjie vroeër opstaan dan kan ek 3 km swem.

Die 16 de vertrek ons na Turkeye vir 'n swem kamp in Kas. Ek moet teen daardie tyd swemfiks wees (in net 'n week?) want dit is 'n kamp waarin ons elke dag lang afstande gaan swem en ek wil nie agterbly nie!

Intussen is daar nog 'n troue in Pretoria waarheen ons gaan sal maar my swembroek saam neem vir "ingeval"

Geniet jou swem
Marié

No comments:

Post a Comment