Sunday 15 March 2015

Shipwrecked, n Swem vanaf die Seli se wrak

'n Lekker bonus was om die naweek twee swemme te doen. Die 5 km swem was van die Seli  wrak in Table View na Big Bay ander kant Bloubergstrand. Die begin van 'n swem is nie meer vir my 'n stresvolle situasie nie. Ek hou net my kop af en swem! Solank ek swemmers rondom my het, kyk ek nie op en soek die booi nie, ek sorg net dat ek in die bolling bly. Dan begin die vinniger swemmers weg trek en vind mens jou groepie. Ek swem aanvanklik saam met so 5 ander swemmers. Hulle swem nader aan die land en mik nie na die woonstel blok wat vir ons as mikpunt voorgestel is nie. Ek bly in die diep water en bevind my gou op my eie. Daar is n motorboot wat gereeld oor my waak en ek voel glad nie bang nie.

My enigste probleem is my bril wat op wasem en dit dan baie moeilik maak om te "sight". Ek neem my voor om n nuwe bril te koop en ook van die "Anti-fog" spuit goed. Ek het al gelees dat dit nie juis "n verskil maak nie, maar enige iets is beter as om so blind te voel. Dit help ook nie ek stop en maak my bril skoon nie want net die volgende paar hale daarna is die wasem eens so erg.

Naby aan bloubergstrand kom "n swemmer met n persoon op "n "staan plank" baie vinnig verby. Ek probeer hulle vang en saam swem, maar hulle is te vinnig vir my. Tog raak hulle nie weg nie en bly so 50 meter voor my. Ek kan nou maklik  die staande persoon op die plank sien en dit is baie makliker om koers te hou. Te gou is die swem verby en kan ek tussen die rotse deur swem oppad na die strand.

Ek geniet dit om die see uit te gaan. Ek het as kind baie ge- "body surf" en waar dit party swemmers verskrik om in die branders die strand te haal, is dit vir my soos my kos. Natuurlik voel ek weer jonk as ek hierdie jeug ervaring weer kan beleef. Dit neem my1 uur 34 minute om die swem te voltooi. Die laaste gedeelte is ons deur die gety bevoordeel en swem ek dus heelwat vinniger as die spoed waar teen ek in die swembad swem- dis tog te lekker!

Die swem, georganiseer deur Derick Frazer en sy span by Big Bay Events, is soos altyd n plesier om aan deel te neem. Moenie hul swemme mis nie!

Marié

No comments:

Post a Comment