Monday 2 March 2015

Bridge House Mile

Energy Events organiseer die byeenkoms saam met die privaat skool Bridge house School. Dit word by die Bergrivier dam gehou in die berge by Franschhoek, werklik n skilderagtige omgewing. Die dam water is lieflik koel en mens kan lekker ver swem voor jy omdraai en terug swem. Goeie advertensie bring n ongelooflike klomp swemmers byeen. Ek dink daar was ook baie triathlon atlete maar hulle moet sonder hul wapen- die wetsuit, swem.

Die samekoms is op die hoë damwal en ons is gelukkig gewaarsku om sandale te bring vir die klipperige steil wal waar ons moet af gaan. Ongelukkig bring dit dan ook mee dat as jy gemaklik wil sit, jy nie regtig die swemmery kan sien nie.

Ek swem  'n baie lekker myl met baie mense om my. Ek behaal die 94 ste plek in die "Open Mile" in 32 minute 3 sekondes. Ons ouderdomme word aan gedui maar ons word nie in daardie kategorië in gedeel nie. Ek is 4 de van die 16 vroue tussen 50-59. Dit hang maar net af van wie deelneem hoe goed ek vaar, lyk dit my.

Ek het ook vir die Elite Mile ingeskryf om nog n myl te swem aangesien hulle korrespondensie gestuur het:

4) You may swim more than one event, but must enter each one individually.

Hulle het wel in die email gesê dat jy in onder 25 minute moet swem as jy vir die prysgeld in die Elite myl in aan merking wil kom. Ek het terug ge email en is deur Esti Pretorius verseker dat ek mag deelneem.

Ek het reeds teen kwart voor tien klaar geswem aan die myl en tot 11 uur gewag om die tweede myl te swem. Toe ek wil seker maak dat ek wel mag swem al is my naam nie uit gelees nie, is ek basies weg gejaag. Dit was nogal 'n nare ondervinding. Dit is die eerste swem waar daar so 'n opgeblase idee rondom die "Elite" swemmers is. Sanlam Cape Mile het ook n Elite mile gehad maar daar was die stadigste tyd 45 minute vir die myl. So almal was steeds welkom om dit te swem.

Die geluk by die ongeluk was dat Stephanus die bakkie ligte aan vergeet het. As ek nog die myl geswem het, het ons dalk nie weg gekom nie!

No comments:

Post a Comment